Ervaar het zelf: start nu de 5 daagse Ademgebed challenge!
Kom op adem met lichaam, geest en ziel. Begin direct met het eerste ademgebed, compleet met uitleg, audio en begeleiding.
Ademgebed als geestelijke oefening
Ademgebeden gaan verder dan alleen fysieke voordelen. Ze verbinden je lichaam, geest, hart en ziel met God. Door regelmatig ademgebeden te beoefenen, kun je diepere rust en een sterkere verbinding met God ervaren. Deze gebeden vullen je geest met Bijbelse waarheid en helpen je om je hart op Jezus te richten.
Ontdek het zelf en start vandaag nog met de ademgebed vijfdaagse! Begin direct met het eerste ademgebed, compleet met uitleg, audio en begeleiding. Ervaar de rust en ontdek de transformerende kracht van een ademgebed.
Door een ademgebed richt je je gedachten op God, het vult geest met waarheid en je hart met vrede.
Praktische tips voor Ademgebeden
Adem in:
- Adem diep 5 tellen in door je neus en laat je buik uitzetten.
- Adem langzaam en volledig uit, eventueel door je mond als dat nodig is. Als je door je mond uitademt, tuit dan je lippen en blaas zachtjes uit met een ‘ffff’-geluid.
- Volg het aangegeven ritme in de audio begeleiding. Lukt het niet direct, forceer het dan niet en groei langzaam in het ritme.
- Als je hoog in je ademhaling zit, kan het wat tijd kosten om tot rust te komen. Wees geduldig en geef jezelf de ruimte. Ik schreef eerder al een blog met 3 tips voor een goede ademhaling.
Bid:
Combineer je ademhaling met korte gebeden, zoals: Adem in: “Jezus Christus, Zoon van God”, adem uit: “Omgeef mij met Uw liefde”
Herhaal:
In de ademgebed vijfdaagse herhalen we dit gebed gedurende vijf minuten.
Als ik het ademgebed doe, is het net alsof niet ik bid, maar er in mij gebeden wordt, erg bijzonder!
De kalmerende ademhaling helpt mij om tot rust te komen en te concentreren in plaats van steeds afgeleid te raken.
Innerlijke rust in 5 minuten? Ontdek het zelf!
Ervaar het zelf met deze gratis ademgebeden (t.w.v. 47,-). Start nu en ontvang:
🙏 5 ademgebeden
🎧 Uitleg, audiobegeleiding en muziek
😇 Bonus video uit 'De Levensadem cursus' met tips voor een kalmerende ademhaling