OntdekĀ de kracht van ademhaling in gebed en meditatie
Je voelt dat er verandering nodig is. Diep in jezelf weet je dat het tijd is om een nieuw pad in te gaan. Een uitdaging waarin je samen met God,Ā ruimte maakt in jouw leven.Ā Ontdek de kracht van Gods adem in de christelijke spiritualiteit.
Ā
Nu 100,00+ introductie kortingĀ
KORTINGSCODE: NESHAMA24
DEZE KORTING IS 24u GELDIG!
Yes! Ik doe mee
Altijd toegankelijk
Alle oefeningen in video, audio en de community zijn altijd en overal toegankelijk, zodat je tot rust kunt komen wanneer je wilt

Een stevigĀ fundament
Inzichten uit de moderne psychologie enĀ theologie. Meer dan 35 oefeningen en meditaties in audio en video

Holistisch en christelijk
Vanuit de christelijke spiritualiteit ontdekken we hoe lichaam, geest, hart en ziel kan groeien in heelheid met God
De LevensademĀ cursus
t.w.v. ⬠379,-
Uitgebreide cursus waarin je de kracht van ademhaling en meditatie van de christelijke spiritualiteit ontdekt voor lichaam, geest, hart en ziel.
Compleet met 30 uur aan
- Videolessen
- Audio oefeningen
- Reflectie en muziek
Meditaties en ademoefeningen
t.w.v. ⬠329,-
Meditaties en ademoefeningen voor elk moment van de dag (of nacht), altijd en overal beschikbaar.
- 6 modules incl. 12 video's
- Ademoefeningen voor elk moment
- Geleide meditaties, kort en lang
+ 4Ā specifieke geleideĀ meditatiesĀ
+ 4Ā doelgerichteĀ ademoefeningen
+ Extra's
t.w.v. ⬠279,-
Ā šĀ Live online Adem & meditatie sessies
š Online community events
šāāļø Live Q&AāsĀ
š« Meditaties voor de 9 spirituele levenshoudingen (live sessies '24/'25)
š§ 22 uur aan muziektracks voor meditatie, contemplatie, worship en gebed
Ā
NuĀ complete cursus
+Ā De beste meditaties en ademoefeningen
+Ā online communityĀ + app
vanĀ Ā ā¬987,-Ā
naarĀ ā¬397,-
Nu met eenmaligeĀ korting 298,-
Ā
Alleen vandaag: + 100,00 introductie kortingĀ
KORTINGSCODE: NESHAMA24
LET OP: DEZE KORTING IS SLECHTS 24u GELDIG!
(of in 4 termijnen van 74,44)
Ja, dat wil ik!
DeĀ Levensadem cursus heeft mij geleerd hoe belangrijk ademhaling is en de invloed van de ademhaling op mijn emotie. Door verschillende manieren van meditatie te ervaren ontdekte ik welke wel en niet bij mij passen om meer rust te ervaren in mijn hoofd en lijf.
Testimonial
RenƩe Carlier

Ik heb geleerd mijn adem onder controle te brengen en in te zetten ten behoeve van mijn gemoedstoestand en spiritualiteit. Daarnaast heb ik geleerd om mijn adem te gebruiken om tot rust te komen en dat ik niet hoef te panieken als mijn adem op hol slaat.
Testimonial
Robbie van Veen
Ben je nieuwsgierig naar de volledige inhoud van de cursus? Klik dan hieronder! (ps: vergeet je kortingscode niet)
Levensadem cursus volledig overzichtDe beste meditaties en ademoefeningenĀ +Ā online communityĀ + app
- Volledig complete cursus incl. 30 uur aan videolessen, audio oefeningen, opdrachten en muziek
- Altijd en overal toegang totĀ de meditaties, ademtechnieken en ontspanningsoefeningen
- Groei in vertrouwen, nieuwe inzichten en levenshouding
- Innerlijke rust door diepe ervaring en fysieke oefeningenĀ
Ā
00
Dagen
00
Uren
00
Min
00
Sec